פרה סגולה
מה יש לחברות מצליחות כמו "איקאה", "האגן-דאס", "אמזון", "אפל מחשבים" ואחרות, שלכם אין? איך הן מצליחות להדהים את המבקרים ולהשיג צמיחה מסחררת, כשהן משאירות מאחור מותגים וותיקים ומנוסים שמצליחים לנשום רק בקושי?
מוכרחים להכיר בעובדות. רשימת המכולת של המ"מים המשמשת את אנשי השיווק זה עשרות בשנים - כמו מחיר, מקדם מכירות, מדיה, מקום ואחרים – כבר איננה עובדת יותר. יש מ"ם אחד חשוב במיוחד שמוכרחים להוסיף לרשימה – זה ה"מוווו" – שמשמיעה הפרה הסגולה.
פרות, אחרי שרואים אחת או שתיים, או עשר – מתחילות לשעמם. פרה סגולה, לעומת זאת... היא משהו אחר. פרה סגולה היא מושג שמתאר את הדבר השונה, משהו שמנוגד לאינטואיציה ועם זאת מרתק, מושך ופשוט לא ייאמן. בכל יום, צרכנים פוגשים את השעמום בכל פינה – המון פרות חומות. אבל, היו בטוחים שהם לא ישכחו פרה סגולה!
לא מדובר בתכונה שיווקית שאפשר "להדביק" על מוצר או שירות. הפרה הסגולה טבועה במוצר. היא קיימת בתוכו, במהותו, או שהיא איננה, נקודה.
בספר "פרה סגולה", שנהפך לרב מכר בעולם, סת' גודין מדרבן אתכם לטבוע פרה סגולה בתוך כל דבר שאתם בונים ועושים, כדי ליצור משהו שבאמת מושך תשומת לב.
זהו מסמך מאלף לכל איש שיווק שמעוניין לייצר מוצרים ששווה לשווק אותם.
או שאתם פרה סגולה, או שאתם לא.
או שאתם בלתי רגילים או שאתם בלתי נראים.
הבחירה בידכם
סת' גודין – מוביל שינוי וגורו לניהול, הוא סופר של רבי מכר עולמיים רבים כמו Permission Marketing ו- Unleashing the Idea Virus. הוא מרצה מפורסם, מייסדן של כמה חברות מצליחות, ועורך במגזין Fast Company .
תוכלו למצוא אותו באתר www.sethgodin.com